SpäťÚvodFREE ZONE › Odpojenie a zapojenie = kašleme na zákazníkov ?!...

Odpojenie a zapojenie = kašleme na zákazníkov ?!...

29.júl 2012 / Risho

Ako a na základe čoho si može firma dovoliť vypnúť zariadenie, zrušiť službu = odstrihnúť žijúcih účastníkov od jediného (ak nerátam, že by si mohli vytešení zákazníci kúpiť spojenie od ORANGE, ak by náhodou signál bol) telefonického spojenia (údajne ich pred tým varovali nejakým listom o zrušení, resp. zmigrovaní = aké zmigrovanie keď na mnohých miestach nie je "vyhovujúci" signál...?!) a potom znovu urgentne zapínať zariadenie a reaktivovať službu ?!...

To už fakt "teda" nikto nerozmýšľa, alebo o čo tu vlastne ide...

Podotýkam, že bol (aj na odpojenie aj na zapojenie) oficiálne a korektne vydaný pracovný príkaz, tzn. k nám sa to dostalo formou = choďte a vykonajte (na niektoré lokality sa pred samotným odpojením z našej strany upozorňovalo, že fakt dôjde k havarijnému stavu = tak sa napokon p.p. stornoval a lokalita sa nevypla...)

...možno nie som úplne znalý celého "podmazu", ale tomuto fakt nerozumiem...niekto áno ?!...

PS: ak by "teda" firma uvažovala o ďalších "znovuzapájacích" aktivitách, viem o jednom "nezahodenom" zariadení UFT48 a jednom ďalekopise :-)

...ďakujem aj za pochopenie...a ak má niekto chuť môže kľudne pridať pár písmen, je to úplne jednoduché a nezaberie to veľa z "fajčiarskej" prestávky :-) 

 

Príspevky (1)
1.august 2012 22:06 / Anna

Signal katastrofalny v byte žiadny a na ulici len velmi slaby až najdete lepšie miesto ale platiť plnu sumu to ano a vobec to nikto ani na neviem kolko sťažností nerieši ba vobec ani žiadna snaha aby sa to trochu zlepšilo. Som velmi nespokojná s tymto operátorom len čo mi skončí viazanosť okamžite s touto spoločnosťou končím,aj ked som už dlhorčna zakazníčka T Mobile ale toto je už katastrofa.Volať nemožem a platiť musím.Anna

Pridať príspevok
*
*
*
 
* všetky označené polia sú povinné
 

ANKETOVÉ OTÁZKY

Počet návštev 3895476
Počet loginov 127944