PKZ #11 - Vyjednávanie PKZ na roky 2019-2020 - 4.kolo

Od vzniku našej webovej stránky každoročne prinášame v primeranom rozsahu a vhodným spôsobom informácie o obsahu návrhov a priebehu vyjednávania podnikovej kolektívnej zmluvy. Tohto roku sme pod vplyvom okolností spôsob informovania zmenili. Informácie o kolektívnom vyjednávaní a niektoré...

Späť na článok

Komentáre (11)
18.február 2019 11:31 / winnerSlovak Telekom

Drahoš, chcem Tebe a všetkým čo boli priamo zapojení do vyjednávanie prejaviť za mňa a určite aj za ostatných veľké poďakovanie za vytrvanie v "boji" a výbornú argumentáciu na vyjednávaniach, ktoré v konečnom dôsledku mali zásadný vplyv na celkový výsledok. Si človek na správnom mieste. Ešte raz ďakujem.

18.február 2019 11:42 / hraskoSlovak Telekom

Ďakujeme.

Dúfam, že každý kto váhal si prečítal na intranete článok "Aktuálne informácie z 3. kola vyjednávania PKZ", kde je spomenutá veta "V súčasnosti sa nachádzame vo finančnom roku, v ktorom na základe finančného plánu počítame s 1% rastom výnosov a 0% nárastom zisku."

Tu nejde o to, že Telekom nemá zisk. On nemá NÁRAST tohto zisku, čiže naši akcionári v Nemecku nemajú vyplatené vyššie dividendy. Ich hamižnosť vedie k tomu, že nám berú, aby si oni pridali.

V zahraničí máme krásny príklad toho, že ak sa zamestnanci spoja, dá sa zastaviť aj letecká doprava, a žiadať to, na čo máme nárok.

18.február 2019 15:33 / Jana CHRENKOVÁSlovak Telekom

Viem si predstavit, ze vyjednavania rozhodne neboli prechádzkou ruzovou zahradou.
Tiez by som sa vam vsetkym chcela podakovat, ze ste bojovali a nevzdavali sa a priniesli aj velmi dobry výsledok. Ti, co kritizuju, by si to mohli vyskusat sami.
Takze DAKUJEME :)

19.február 2019 0:59 / jefrySlovak Telekom

Dakujeme celemu OZ za jeho pracu. Myslim ze vacsina sme spokojni :)

Ak by som mohol mat otazku, zaujimalo by ma, ak by sem niekto z tych, co davaju palec dole, napisal - preco? co sa vam nepaci? lepsie by bolo s nulovym narastom a benefity prec?

19.február 2019 10:31 / ReySlovak Telekom

Samozrejme,nespokojné budú len vyžierky-neodborári,čo stále frfľajú,že odbory nič nerobia.

19.február 2019 14:59 / Juraj TÓTHSlovak Telekom

jefry, ono to moze byt kludne aj jeden nespojny, ktory otvori anonymne okno v prehliadaci a tuka na palec dole donekonecna... asi ho to bavi, zatial som nevidel ani jeden negativny koment a to je to podstatne

19.február 2019 15:01 / Juraj TÓTHSlovak Telekom

doplnim este preco si to myslim - vid anketu pre prihlasenych (clenov aj neclenov OZ) - NIE, čakal som lepšiu dohodu (0%) - to hovori za vsetko

19.február 2019 23:34 / jefrySlovak Telekom

ak dotycny ma tolko casu vyklikavat palce nadol mohol by svojou efektivitou radsej prispiet k vyssim ziskom nasej milej firmy :)

20.február 2019 11:41 / Drahoslav LETKOOdborový zväz Telekom

Pred dvoma dňami poobede som sa vrátil po hodine k počítaču a z počtu palcov cca 350/150 bolo zrazu 360/250. Netuším, kto, ani ako sa o to posnažil. A ani to, že prečo.
Len tak sadnúť a klikať jeden či druhý palec rad radom nejde, ale keďže to nie je viazané na prihlásenie (každý môže klikať cez PC, mobil, domáci počítač), dá sa to obísť všelijako, kadejaký šikuľka možno ešte inak. Je pravda, že práve v tom čase mohla byt väčšia čítanosť ľudí z BA, ktorí vnímajú nárast a spôsob distribúcie 30€ kritickejšie ako regióny. A tiež je pravda, že práve títo ľudia nemajú prístup na anketu, lebo tam je nutné prihlásenie.
Popravde, práve preto, že to ide ovplyvniť rôznymi snaživcami (oboma smermi), samotný počet palcov je pre mňa skôr ukážkou čítanosti a je to aj informácia pre firmu, ako ten-ktorý problém vnímajú ľudia. Ale nikto nikoho nebude nútiť lajkovať, keď si to ľudia nevedia uvedomiť, na čo je to dobré. Nielen pri téme vyjednávania, ale ktorejkoľvek témy, kde treba prejaviť trocha solidarity s kolegami v probléme...
Mimochodom, uverejním VŠETKY reakcie, ktoré prišli prostredníctvom tohto článku (po kliknutí na logo a zaslaní normálneho mailu zo služobnej adresy), tam môže poslať svoje pripomienky ktokoľvek, kto príde na stránku, aj nespokojný nečlen. Zatiaľ však ani jeden z nich nie je kritický či znevažujúci výsledky - aj to je viac než príznačné, že "náš človek, Slovač" sa neanonymne "bojí" prejaviť.
Ale časy sa menia..., verím :).

20.február 2019 10:14 / Anton HABURČÁKSlovak Telekom

Super job. Tiez dakujem OZ za to, ze sa postavili za vsetkych zamestnancov. Viem si predstavit, ako to bolo narocne a napriek tomu vyjednali velmi dobru dohodu. Vdaka.

22.február 2019 19:26 / OmegonSlovak Telekom

Skvelá práca. Drahošovi a celému týmu vyjednávania PKZ patrí veľká vďaka že za nás, zamestnancov, bojovali aj keď to bol risk.
Ďakujem.

Pridať komentár

Pridávať komentár môžu len prihlásení užívatelia.

ANKETOVÉ OTÁZKY

Počet návštev 3921341
Počet loginov 128287